Mitt Nya Liv

ETT UNDERBART ÅR.

Av Anneli Gustavsson - 2022-01-29 21:37


I dag för 1 år sen blev jag mamma igen utan att ha vetat om att jag skulle bli det. 

Jag blev mamma till en söt liten kille på 9 veckor. Det var en stor chock ska ni veta, ja det har jag skrivit om innan så det vet ni säkert =) 

 

Jo då, det är Neo jag pratar om, min underbara lille kille som har blivit en stor pojke nu med mycket hyss, galenskap o kärlek. 

 

 

 

Jag har skrivit om det i Neo blogg HÄR.

 

Vi har precis varit ute o det blåser rätt bra, det har regnat hela dan oxo så det har varit skitväder. Det gör att värken blir mycket värre, ja det har varit så länge nu. Jag tycker att det borde ge med sig snart. 

 

Jag är så tacksam för att jag har mina mediciner som tar topparna annars vet jag inte hur det skulle varit. Jag brukar tänka på dom som inte tål medicin vad dom får gå igenom när man kan få stor hjälp av medicinen. Så än så länge klarar jag av den o min mage är en plåtlåda som tål mycket tack o lov. 

 

Nu blir det sängen o mys med mitt lilla hjärta. Ja det blir väl bus innan han somnar, han ska alltid ta mitt täcke o sno runt med det,,, i sängen då =) 

Sen somnar han gott.. 

 

Jag är så trött på kvällarna så jag sitter i soffan o nickar men när jag lägger mig i sängen är jag klarvaken,, så är det jämt =) 

 

Hoppas att ni har haft en bra dag där ute. Var rädda om er o varandra. Dröm Vackra Drömmar. 

 

Puss I Pannan   

 

Ni får gärna skänka en slant. Neo har en insamling för dom utrotade djuren. Vi har samlat in 950 kr redan o kommer att hålla på ett tag till så snälla snälla skänk en liten slant. Det går direkt till värdsnaturfonden. Du hittar sidan HÄR.

 

 

 

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards