Mitt Nya Liv

DET GICK FORT.

Av Anneli Gustavsson - 2022-03-25 14:43


I måndags ringde jag till VC o Kirurgmottagningen för att jag vill ha ett andra utlåtande ang mitt bråck, icke bråck.

 

Jag har en telefontid på månadag till Axel VC o sen den 30;e till Alex på kirurgmottagningen.. Jag vet hur det kommer att sluta, även om det inte är ett bråck så är bukväggen papperstunn så det går väl inte göra nåt åt det i alla fall. 

 

Men det är ju bra att jag har fått tider så snabbt, det hade jag inte räknat med faktiskt. 

 

Sen har jag en telefontid till, till min läkare Oliver på hudmottagningen ang mina händer o fötter.. Jag har ju fått äta medicinen extra länge eftersom det har funkat så bra. Det är egentligen bara forskat på dom i 6 månader o sen ska man göra uppehåll för att se om dom har gjort nån nytta o det har det i mitt fall. Men nu så måste jag nog sluta o ha ett uppehåll för att se om medicinen har hjälpt mig eller om det har blivit bättre av sig självt,, vilket jag inte tror.. Men när jag har slutat med medicinen o det blir sämre så får jag börja med dom igen, TACK O LOV att det finns mediciner o att jag tål dom. 

 

Jag har inte hört av mig än ang gördeln för jag vill se vad läkarna säger först, jag har ingen lust att gå med en gördel ,, dom är bara i vägen. Jag har en mjuk gördel här o den är så skön när det drar åt,,, OM du inte gör nåt annat än att bara stå upprätt. Ska du böja dig klämmer det.. Nä,, jaaa,,, jag vet inte !

 

Ha en bra dag o en Trevlig Helg ♥

 

 

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards