Mitt Nya Liv

MINA JULKLAPPAR.

Av Anneli Gustavsson - 2023-01-25 20:58


Ja det blev ju en jul förra året oxo.. Kände inte alls för julen o jag hörde många som sa att det inte kändes som jul o att man ville slippa den. 

 

Men jag var hos min son, dotter (svärdotter), lillknas o storknas, ja sonens svärmor var där oxo. Neo var med mommo hos min syster. 

 

Det blev julmat o självklart Kalle Anka sen efter det blev det dags för julklapparna. 

 

Jag fick så fina julklappar o jag är så nöjd. 

 

   

Neo har det bra hos syrran.

 

 

Jag fick detta av sonen, det doftade så gott men tyvärr var det för stark doft så när jag tog på mig lite på kvällen när jag kom hem fick jag migrän. Jag gav detta till mamma så hon blev glad. 

 

 

Fick den här av syrran o det gick inte heller även att den doftar gott. 

 

 

Fick den här fina almanackan av syrran,, kortet har jag tagit så hon har gjort dom med lite olika bilder i.

 

 

Fick ett presentkort på en klippning. 

 

 

Jag fick den här varma underbara jackan av min dotter. Jag lovar den är så skönt så jag vill bara krama om den o mysa med den.

 

 

Den har så man kan knäppa upp i sidorna.

 

 

En varm o go luva o den har jag använt många gånger. 

 

 

Jättesköna kängor,, dom fick jag av mamma. Så fina kängor har jag aldrig haft. 

 

 


Jag fick detta av mina gårdsbarn, Doris, Ilon o Elvis.

 

Jag tycker att det är roligt att ge bort presenter men jag måste säga att det är så roligt att få oxo.  

 

Tror att jag har fått med allt ? 

 

Nu är det dags för sängen o lite tv tittande. 

 

Hoppas att ni har haft en bra dag där ute. Var rädda om er o varandra. Dröm Vackra Drömmar   

 

 

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards