Mitt Nya Liv

KYCKLING GRYTA.

Av Anneli Gustavsson - 2023-04-04 15:00


Jag har så svart med kött, allt kött smakar död o bod,, jo självklart tillagar man det innen man äter det.. Men det blir så att jag nästan klöks o det spelar ingen roll hur jag gör för lukten, smaken, minnet av hur illa det smakar.. Jag är så kräsen o det blir bara värre o värre. 

 

Men jag kan i alla fall äta kycklingfilé. Jag kan tillaga dom på olika sätt så då går det bra. Men sist jag gjorde grytan så tog jag en liten köttbit o det blev så illamående men det gick över sen. Så det är inte många rätter jag kan äta, men det går att göra filéerna på olika sätt då går det bra. 

 

 

Allt möjligt gott i grytan. Jag steker upp dom för sig o sen slänger jag i kycklingfiléebitarna, ja jag steker på dom innan jag har i dom i grytan.

 

 

Sen får den stå o puttra lite lätt, ja himmel så gott det är.

 

 

Sen måste ju min fina gryta få sig en spabad så det fick hon,, blänker värre än värst =) 

 

Jag skulle gjort kycklingfilée gryta i dag men det får bli en annan gång.

 

Ha en bra dag allesammans   

 

 

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards