Mitt Nya Liv

GRATTIS MAMMA PÅ MORSDAG.

Av Anneli Gustavsson - 2023-05-28 10:45


Jag ville göra nåt för mamma i dag på morsdag men visste inte vad jag skulle göra ?

 

Men,, jag köpte en fin hortensia, dom nötterna som hon älskar o sen bakade jag 2 bröd till henne.

 

Den här gången gjorde jag det lite annorlunda men jag skriver om det i nästa inlägg, receptet kommer där.

 

 

 

Jag förstår inte varför bilderna blir så suddiga ? Jaja, dom blir som dom blir. Jag ville skoja till bröden lite men det blev inte så bra =) Dom blev lite för mörka men det är bara att skära bort o slänga. 

Det skulle bli jättefina hjärtan men det blev inte så =)

Ja, det är tanken som räknas. Mamma blev glad i alla fall o hon gillade brödet, ja dom andra sakerna oxo.

 

Grattis på morsdag lilla mamma, Jag Älskar Dig   

 

 

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards