Mitt Nya Liv

ÄNTLIGEN KOM JAG IHÅG. MEN VAD HJÄLPTE DET ?

Av Anneli Gustavsson - 2023-09-05 13:12


I går hade jag lite ärenden att uträtta. Jag var hos läkaren, ÖB, Arken Zoo, Ica Maxi o Biltema. 

 

Jag är ganska noga med att skriva upp saker när det tar slut, sen för jag över det till den listan som jag ska gå efter när jag handlar.. Jag har ett bra tag nu glömt att köpa diskhandskar men så igår kom jag ihåg det o blev glad för det, jo då jag kan glädjas åt det lilla... 

 

Jag har alltid handskar när jag diskar o sen har jag handskar när jag lagar mot o bakar.. Ok, hur som helst när jag kom hem o hade packat upp mina varor så skulle jag diska av en sak o plockade fram handskarna o blir så förbannad.

 

 

Storleken var det inget fel på men jag kan INTE använda dom.. Det är ju för fasen 2 högerhänder o hur jag än försökte så stramade det åt på vänsterhanden så jag använde dom inte. Jag åker ju inte in till stan för att byta dom så det får ju vara, eller om jag tar med dom en annan gång. Men jag blir så trött på det så hädanefter kommer jag öppna förpackningarna o se så att det är en till varje hand, det är ju i alla fall onödigt att ha 2 på högern när jag har en fungerande vänster. 

 

Jaja, så är de det var ju inget jätteviktigt men i alla fall. 

 

I dag blåser det lite mer o vinden var ganska kylig i morse men solen försöker titta fram här.

 

Ha en fin dag där ute   

 

 

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards