Mitt Nya Liv

TOMTEN KOM MED EXTRA JULKLAPPAR TILL MAMMA =)

Av Anneli Gustavsson - 2024-01-17 17:38


Ja jag vet inte hur jag kom o tänka på att jag skulle köpa julklapp till mamma med början av den 12e december ?

Detta skulle bara vara en rolig grej med allt från hundbajspåse, bakpulver till en söt liten ängel mm. 

 

Jag hade i alla fall roligt när jag fixade detta o varje dag som jag kom in med en ny julklapp så undrade mamma vad jag hade hittat på den dagen =) 

 

 

Här är det allt utom bakpulvret =) Det är lite gott o blandat =) 

 

 

Den här hade jag hemma annars har jag köpt allt. Mamma frågade om hon fick sånt som jag inte ville ha =) 

 

 

Jag skrev nummer på dom, vilken dag hon skulle få dom.

 

 

Skrev även ett kort till henne, men det behåller jag för mig själv =)

 

Jag tycker att det är roligt att ge till andra o jag önskar så att jag hade mer pengar att hitta på mer saker.

Köpa nåt jättefint till mamma för att hon alltid finns där vid min sida. Jo då,, vi gnabbas allt lite ibland men det gör väl alla =)

 

Jag vill även kunna köpe nåt till storknas o lillknas, nåt som dom alltid kommer att minnas att dom har fått av mig, nåt som dom kan ha hela livet. Men dom har alltid fått lära sig en sak o det är att fammoo inte har mycket pengar, men fammoo har mycket mycket kärlek att ge bort, mycket att slösa med o ju mer kärlek man ger bort desto mer kärlek blir det. 

 

I dag har det varit ett riktigt busväder, snöstorm men inte så kallt. I går var det -23 o i dag har det varit -3 när jag tittade. 

 

Jag har hellre mycket kallare för det blir en sån klar o krispig luft,,,men har ni känt att det blir tyngre att andas när det är kallare ? Nä det kanske inte känns på alla. 

 

Hoppas att ni har haft en bra dag där ute. Var rädda om er o varandra. Dröm Vackra Drömmar. Puss I Pannan   

 

 


 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards