Mitt Nya Liv

PROVERNA VISADE...

Av Anneli Gustavsson - 2023-03-14 14:55


Nu har dom börjat med att man får svar på Bra Liv Nära så det gäller att hålla koll där oxo nu. Jag tog ju även prover i går så dom har jag inte fått än,, ja jag har inte loggat in på 1177 o kollat. Men vi får se vad som sägs om dom..

 

Detta fick jag i morse.

 

 

 

Ja det är ju alltid nåt även OM det nu inte blir så att det bli diabetes av detta. Men varför skulle det inte bli det när jag får allt annat ?

 

Minsta lilla jag ska göra måste jag tänka mig för o nu blir det kanske ännu mer koll på allt. Visst avskyr jag att inte ha koll på saker o ting som när det gäller när man är hos tandläkaren, eller sövs eller vad som helst. Jag vill kunna styra det själv men det är ju inte så lätt när man ligger på ett operationsbord kanske. 

 

Många dagar känner jag mig så här.

 

 

När ska det ta slut ? Nu ska jag prata med en dietist, jag VET redan vad man ska äta o inte ska äta det är inte det frågan gäller. Det är inte så lätt när man har ett matmissbruk, då är det väldigt lätt att stoppa fel saker i munnen eller för mycket. 

 

Men,, jag får börja förbereda mig för vad som ska hända. Det är bara Jag som kan göra det o när jag gör det.. 

 

Jaja,, solen skiner just nu i alla fall det är alltid nåt.

 

 


 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards