Mitt Nya Liv

MIDSOMMARAFTON.

Av Anneli Gustavsson - 2023-06-23 19:47


Ja då är snart midsommaraftonen slut. Det har varit skönt väder. Var o handlade lite på Ica innan. Var inne hos mamma o åt lite mat.. Det är så gott med färskpotatis, det kan jag äta med lite smör o salt på, men dom ska vara ljumna. 

 

 

Neo ville inte gå upp i morse,, klockan var 10 =) 

 

 

Så här ser min trädgård ut, dom sköter inte gräsmattorna. Blommorna är högre än Neo, vissa är lika höga så det går upp till mina höfter. Det är inte roligt alls, det var likadant förra sommaren.

 

 

Mamma bjöd på lite mat,, ingen var sugen på sill. Eller jag äter inte sill men mamma ville ha skinka i dag oxo o det var så gott för hon gjorde en röra på turkisk yoghurt,, gott gott. 

 

 

Ja det är så gott.. Jag blev så trött efter maten, gick in o satte mig i soffan o höll på att somna. Jag nickade till lite =) 

 

Tidigare i dag pratade jag med darlingen Malle, han skulle gå på sitt pass . Han kör ambulans.. 

 

Ja det blir inte bättre än så här i dag, det har varit lugnt. Ska se om det är nåt bra på tv;n.. 

 

Lägger mig vid 21 tiden o tittar på tv;n i sovrummet, är så glad att jag har den. 

 

Hoppas att ni har haft en bra Midsommar. Var rädda om er o varandra. Dröm Vackra Drömmar. BE SAFE. Puss I Pannan   

 

 


 
 
skogsnuvan

skogsnuvan

25 juni 2023 14:14

Här var det storm och iskallt ute. Vi skulle sitta i Kinabrors paveljong och titta ut över sjön men han fick dra för tältduken och vi fick kura där inne medan blåsten rev och slet. Men...maten var god i alla fall.

http://skogsnuvan.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

25 juni 2023 18:22

Tänk att det kan skilja så på vädret.
Här är det så varmt så det går inte att vara ute. Skulle städat min altan men det går inte. Då får jag gå ut tidigt på morgonen o det orkar jag inte så jag väntar tills det blir lite svalare.
Bra att maten smakade i alla fall =)

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards